Pytania do #JobhouseTeam na 10. urodziny firmy!
Spis treści

    Pytania do #JobhouseTeam na 10. urodziny firmy!

     

    Kontynuując świętowanie 10. urodzin naszej firmy, zapytaliśmy osoby, które są częścią #JobhouseTeam najdłużej o ich pierwsze wspomnienia, ścieżkę kariery i o to, za co cenią nasz zespół. Wypowiedziały się dziewczyny, które pracują u nas już 6, 7, a nawet 9 lat!

     

    Zapraszamy do lektury!

     

    1. Jakie jest Twoje pierwsze wspomnienie z Jobhouse?

     

    Ania: Jednym z moich pierwszych wspomnień jest rozmowa telefoniczna wstępnie weryfikująca moją kandydaturę, zaproszenie na rozmowę do Warszawy i związana z tym ekscytacja. Wtedy myślałam, że będą to wakacyjne praktyki w nowym mieście, a nie praca, która będzie trwała tyle lat.

     

    Agnieszka: Moja pierwsza rozmowa w Jobhouse odbyła się tuż po mojej maturze ustnej z języka polskiego, więc przyszłam na nią w dużych emocjach. Co więcej e-mail z potwierdzeniem spotkania, który wysłałam (myślałam, że wysłałam) nie dotarł, więc nikt się mnie nie spodziewał. Na szczęście Natalia postanowiła mimo to poświęcić mi chwilę i od tego momentu tak to już trwa 7 lat.

     

    Ola: Firma mała, ale prężna. Przyszłam do Jobhouse po doświadczeniach w dużych firmach takich jak Skanska, Work Service czy Progres. Rozpoczynałam swoją drogę zawodową w małej firmie i tak ją zakończę. Pierwsze wspomnienia to duży znak zapytania, co się zastanie w  firmie bez względu na lata doświadczeń. Ale było i jest dobrze!

     

    Ala: Moim pierwszym wspomnieniem jest pierwszy dzień w pracy, był to ważny moment w moim życiu, ponieważ zaczynałam nową pracę bezpośrednio po skończonym urlopie macierzyńskim. W głowie tysiące pytań, jak to będzie, jak przyjmie mnie zespół, czy syn w domu nie płacze.

     

    Po przyjściu do pracy okazało się, że w całym biurze każdy siedzi przy pojedynczym biurku, natomiast dwa biurka są złączone i osoby siedzą naprzeciwko siebie -  jedną z tych  osób miałam być ja. Trochę mnie to zestresowało, że ktoś będzie cały czas na mnie patrzeć, kontrolować. Teraz z perspektywy lat, pisząc to, chce mi się śmiać, bo chyba te złączone biurka były przeznaczeniem, okazało się, że z Basią mamy wiele wspólnego i dogadujemy się nie tylko zawodowo, ale i przyjaźnimy prywatnie.

     

    Pisząc o pierwszym wspomnieniu,  muszę również przywołać ważne hasło w naszej firmie – ciasto.  Pracę rozpoczynałam w czerwcu, w którym rozpoczynał się maraton ciasta związany z kumulacją urodzin wielu osób. Praktycznie w każdym tygodniu było ciasto, które jak się okazało jest ważnym punktem naszej firmy.

     

    2. Jak wyglądała Twoja ścieżka kariery w Jobhouse?

     

    Ania: Od początku mojej przygody w Jobhouse wszystko działo się bardzo dynamicznie. Intensywna nauka podstaw rekrutacji zaowocowała szybkimi pierwszymi awansami. Przez te lata spróbowałam pracy rekrutera, handlowca, kadrowej i kierownika - i to właśnie dzięki temu odkryłam, co lubię robić najbardziej. Od 3 lat zajmuję się głównie cyferkami i jestem Kontrolerem Finansowym.

     

    Ola: Od początku pracy jestem na stanowisku Dyrektora Finansowego i tak wykorzystuję   doświadczenie i zdobytą wiedzę. Chcę zostawić doświadczonych i przygotowanych ludzi do przejęcia pałeczki.

     

    Agnieszka: Zaczęłam od stażu trwającego trzy miesiące w dziale sprzedaży. Po tym jak zostałam Konsultantem realizowałam się w sprzedaży około 4 lat. Poza tym zawsze zajmowałam się różnymi pobocznymi tematami, co pozwoliło mi poznać funkcjonowanie firmy od podszewki. W między czasie mieszkałam i pracowałam w oddziale w Warszawie, studiowałam w Gdańsku, obsługiwałam Klientów z całego świata. Postanowiłam jednak po tym czasie w sprzedaży spróbować czegoś innego i tak zostałam Specjalistą ds. Rekrutacji, którym jestem do dziś. Mimo, że od 7 latach pracuje  w jednej firmie, dzięki różnorodności wyzwań, które były przede mną stawiane, nigdy się nie nudziłam.

     

    Alicja: Pracę rozpoczynałam na stanowisku Specjalisty ds. Rekrutacji, obecnie jestem Starszym Specjalistą. Początkowo odpowiadałam za rekrutacje z różnych obszarów zarówno na stanowiska fizyczne, jak i umysłowe. Na przestrzeni lat okazało się, że największą satysfakcję sprawiają mi rekrutacje na stanowiska techniczne i w nich czuje się najlepiej.

     

    3. Jakie projekty dają Ci największą satysfakcję z pracy w Jobhouse?

     

    Ania: Największą satysfakcję sprawiają mi projekty wymagające niekonwencjonalnych rozwiązań oraz pracy z excelem.

     

    Ola: Projekty w moim zawodzie, które wymagają rozwiązywania wielu skomplikowanych sytuacji zwłaszcza trudnych w obecnym czasie zmian w przepisach i ich rozwiązań dla dobra spółki.

     

    Agnieszka: Projekty, które są pełne wyzwań i takie, które wymagają pracy w grupie.

     

    Ala: Największą satysfakcję dają mi trudne projekty, które mimo wszystko uda się zamknąć, takie, w których mogę nauczyć się czegoś nowego, poznać wielu interesujących ludzi.

     

    4. Za co cenisz #JobhouseTeam?

     

    Ania: Za to, że przez prawie 9 lat zawsze mogłam liczyć na wsparcie w trudnych momentach. Mam na myśli nie tylko pomoc w kryzysowych sytuacjach w pracy, ale też wniesienie pralki na 10 piętro podczas przeprowadzki.

     

    Ola: Za dobrą atmosferę i przychodzenie do biura z przyjemnością. Nie miałam dnia żeby nie  chciało mi się jechać do biura. Bardzo chętnie przyjmuję także pracowników u siebie w domu i najbardziej cenię sobie #JobhouseTeam za to, że w każdej chwili możemy na siebie liczyć i to jest super!

     

    Agnieszka: Siłą i przewagą Jobhouse zawsze byli ludzie. Znajomości nawiązane w Jobhouse w wielu przypadkach zmieniły się w przyjaźnie i trwają niezależnie od okoliczności. Przez pracę tutaj poznałam naprawdę świetnych ludzi, od których mogłam wiele się nauczyć i od których dostawałam wsparcie. Jesteśmy znajomymi w pracy, ale też po pracy.

     

    Ala: #JobhouseTeam cenię za to, że są w nim osoby, na które zawsze mogę liczyć, za wyrozumiałość, którą czułam od zawsze, zwłaszcza wtedy, kiedy w całej firmie byłam jedyną mamą.

    Wstecz
    Umów się na bezpłatną konsultację dla biznesu

    Wybierz dogodny termin i umów się na spotkanie online. Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na rozmowę na dowolny temat związany z HR, np. rekrutacja, wynajem pracowników tymczasowych, obsługa kadrowo-płacowa, itp.

    Skontaktuj się z nami
    Umów_się_na_bezpłatną_konsultację_dla_biznesu
    Aktualności
    X