Jak znaleźć pracę odpowiadającą Twoim wymaganiom?
Spis treści

    Jak znaleźć pracę odpowiadającą Twoim wymaganiom?

    Poszukujesz pracy, jednak mimo spędzonych godzin na przeszukiwaniu ogłoszeń i wysłaniu CV nie ma oczekiwanego efektu? Przedstawiamy trzy kroki, dzięki którym już w ciągu kilku dni możesz znaleźć pracę, która odpowiadała Twoim wymaganiom. Przekonaj się jakie to łatwe i ciesz się nową pracą.

     

    KROK 1 - Skontaktuj się z nami

    Możesz skontaktować się z nami telefonicznie, jeśli wolisz kontakt osobisty, odwiedź jedno z naszych biur w Gdańsku lub Warszawie. Nie mniej jednak najlepiej będzie, jeśli od razu zarejestrujesz się online w naszej bazie tutaj: https://jobhouse.pl/pl/wyslij-cv. Możesz też odpowiedzieć na jedną z ofert pracy, którą znajdziesz w ogłoszeniach.

     

     

    KROK 2 - Daj się poznać

    Wypełniając formularz rejestracyjny lub odpowiadając na ofertę pracy, pamiętaj o dobrze przygotowanym CV. Tworzysz swoje pierwsze CV i nie wiesz, jak powinno wyglądać? Odpowiedź znajdziesz tutaj: Co wpisać w CV jeśli nie mamy żadnego doświadczenia lub jest niewielkie?

     

    Twoje CV jest nieskuteczne i zastanawiasz się co w nim zmienić? Sprawdź: CV – jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy wprowadzaniu zmian.

     

    Wysyłasz swoje CV do nas tylko raz, a możesz liczyć na wiele ofert. Nie musisz przeglądać ogłoszeń i aplikować do każdego pojedynczego osobno. Rekruter postara się znaleźć oferty, które najlepiej odpowiadają Twojemu wykształceniu i doświadczeniu.

     

    Skontaktujemy się z Tobą, aby lepiej Cię poznać i dowiedzieć się niezbędnych informacji na temat tego, jakim czasem dysponujesz, zapytamy o preferowane miejsce pracy, dotychczasowe doświadczenie i preferencje, które mają wpływ na dobór ofert dla Ciebie. Pamiętaj o tym, żeby powiedzieć o wszystkich ważnych informacjach. Jesteś studentem dziennym, ale mimo to znajdziesz w dni powszednie czas na dodatkową pracę? Koniecznie o tym poinformuj. Masz np. przeciwskazanie lekarskie do wykonywania konkretnej pracy? Również daj znać. Jesteśmy po to, by znaleźć pracę, która będzie najbardziej odpowiednia dla Ciebie.

     

    KROK 3 - Mamy to!

    W ciągu kilku lub kilkunastu dni (wszystko zależy od tego, jak szybko pojawią się pasujące do Ciebie oferty pracy), rekruter ponownie się z Tobą skontaktuje. Przedstawi wybrane oferty, które zostały wyszukane z myślą o Tobie.

     

    Ty decydujesz, która oferta jest dla Ciebie najlepsza i którą w ostateczności przyjmiesz. Nie jesteś w żaden sposób zobligowany do przyjęcia oferty, jeśli nie będzie odpowiadała Twoim oczekiwaniom. Jeśli coś będzie dla Ciebie niejasne, przed podpisaniem umowy porozmawiaj o tym z rekruterem, który wszystko wyjaśni.

     

    Kiedy już zdecydujesz się przyjąć ofertę, nie pozostaje nam nic innego jak podpisać umowę, pogratulować i życzyć powodzenia w nowej pracy.

    Wstecz
    Umów się na bezpłatną konsultację dla biznesu

    Wybierz dogodny termin i umów się na spotkanie online. Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na rozmowę na dowolny temat związany z HR, np. rekrutacja, wynajem pracowników tymczasowych, obsługa kadrowo-płacowa, itp.

    Skontaktuj się z nami
    Umów_się_na_bezpłatną_konsultację_dla_biznesu
    Aktualności
    X