10 pytań do Ani na 10-lecie pracy w Jobhouse!

10 pytań do Ani na 10-lecie pracy w Jobhouse!

10 lat minęło jak jeden dzień, to pierwsza taka rocznica w Jobhouse! Ania Wojewódzka właśnie obchodzi 10-lecie swojej pracy. Zaczynała od stażu, była rekruterem, kierownikiem oddziału, a od 2018 roku pełni funkcję Kontrolerki Finansowej i robi to, co kocha. W #JobhouseTeam nazywamy ją Mistrzynią HRAppki, Excela, procesów i cenimy za kompetencje, pomoc i bezinteresowność.

 

Zapraszamy do wywiadu, poznajcie historię Ani!

 

 

 

  1. Jak wspominasz swój pierwszy dzień w Jobhouse?

Pamiętam lekki stres, który na szczęście szybko minął. Agnieszka Olszewska, która pomagała mi stawiać pierwsze kroki w świecie HR jest tak pozytywną osobą, że szybko przyswoiłam podstawy i realizowałam samodzielnie projekty. Dzięki Aga!

 

  1. Jak wyglądała Twoja ścieżka kariery w Jobhouse?

Moja przygoda w Jobhouse zaczęła się w Warszawie, gdzie byłam stażystką. Spędzałam wtedy wakacje w Warszawie i miałam tylko zdobyć pierwsze doświadczenie, bo studiowałam w Gdańsku. Wyszło inaczej, bo Natalia zaproponowała mi pracę jako rekruterka w siedzibie. Już wtedy zauważyła moją pasję do Excela, więc miałam dodatkowe obowiązki z tym związane. Po zakończeniu studiów przeniosłam się do Warszawy, żeby pełnić rolę Koordynatorki i później Kierowniczki Oddziału. Od 2018 roku pracuje jako Kontrolerka Finansowa w Gdańsku

 

  1. Co sprawia, że pracujesz w Jobhouse nieprzerwanie od 10 lat?

Główne aspekty to komfort pracy, niezależność i elastyczność na każdym polu. Poza tym dzięki pracy w butikowej firmie mogłam nauczyć się wielu rzeczy z różnych obszarów. To bardzo rozwijające.

 

  1. Za co cenisz najbardziej #JobhouseTeam?

Wspieranie się nawzajem. W trakcie mojej pracy w Jobhouse miałam okazję pracować z bardzo różnymi ludźmi, ale to co zawsze wyróżnia #JobhouseTeam, to pasja do tego co robią. Poza tym w firmie zawsze przyświecała dbałość o dobrą atmosferę, o brak sztucznej hierarchii i otwartość, tak, by każdy czuł się w naszym zespole dobrze.

 

  1. Co wyróżnia Jobhouse pośród innych firm?

Myślę, że najbardziej atmosfera. Na pewno otwarty klimat w naszej organizacji i nieskomplikowana struktura. To ważne zarówno dla ludzi z #JobhouseTeam, ale wyczuwają to też Klienci. U nas po prostu pracują super ludzie, którzy dogadają się z każdym. Poza tym dzięki temu, że nie jesteśmy olbrzymią firmą każdy może podrzucić swój pomysł i wszyscy się nad nim naprawdę pochylą, co daje nam poczucie realnego wpływu na nasz biznes.

 

  1. Jaką szefową jest Natalia Bogdan?

To co najbardziej cenie w naszej relacji to zaufanie, którym mnie obdarzyła. Daje mi to poczucie sprawczości. Zawsze stara się być uważna na ludzi, nigdy nie przedkłada biznesu nad dobro swoich pracowników. To rzadka cecha wśród przedsiębiorców.

 

  1. Najśmieszniejsza/najdziwniejsza sytuacja podczas pracy w Jobhouse przez te 10 lat?

Oj sporo takich się pojawiało! Zaczynając od Pana, który stał przy witrynie i jadł cukier z paczki uśmiechając się do nas, po zarezerwowanie hotelu na wigilię nie na ten rok. Trzy osoby (włącznie ze mną) sprawdzały rezerwację i nie zauważyłyśmy, że rok jest zły, o czym dowiedziałyśmy się dopiero przy recepcji. Na szczęście stał się świąteczny cud i były ostatnie pokoje dla nas.

 

  1. Jakie było Twoje największe wyzwanie w pracy do tej pory?

Najwięcej wyzwań na pewno dostarcza mi obszar zarzadzania ludźmi. Tworzenie zespołu w Warszawie od podstaw to była naprawdę cenna lekcja w mojej karierze. Ostatecznie udało się zebrać świetnych ludzi, z którymi stworzyliśmy zgrany team. Było to duże wyzwanie, ale efekt dawał poczucie spełnienia. Oczywiście akceptowanie przelewów na kilkaset tysięcy złotych podnosi mi tętno do dzisiaj.

 

  1. Co motywuje Cię do pracy?

Najbardziej motywuje mnie satysfakcja z wykonania skomplikowanego zadania i nowe wyzwania, no i kredyt hipoteczny.

 

  1. Czego Ci życzyć?

Dobrego wzroku żebym zawsze widziała komórki w Excelu. 

 

Wstecz
Umów się na bezpłatną konsultację dla biznesu

Wybierz dogodny termin i umów się na spotkanie online. Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na rozmowę na dowolny temat związany z HR, np. rekrutacja, wynajem pracowników tymczasowych, obsługa kadrowo-płacowa, itp.

Skontaktuj się z nami
Umów_się_na_bezpłatną_konsultację_dla_biznesu
Aktualności
X