Informacje na temat przetwarzania danych osobowych osób korespondujących z Jobhouse Sp. z o.o. za pośrednictwem poczy e-mail
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych 2016/679 – dalej jako „RODO”, informujemy, iż:
ADMINISTRATOR I INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Jobhouse Sp. z o.o., al. Grunwaldzka 31, 80-241 Gdańsk, adres e-mail: gdansk@jobhouse.pl, telefony: +48 58 58 58 072 / +48 58 58 58 073, dalej jako „Administrator”.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych za pomocą komunikacji elektronicznej na adres: iod@jobhouse.pl, lub na adres korespondencyjny Administratora.
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWY PRAWNE
Podane przez Panią/Pana w wiadomości e-mail dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia z Panią/Panem korespondencji elektronicznej, w tym odpowiedzi na zadane pytania i udzielenia stosownych informacji, a także w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w powyższych celach jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na obsłudze prowadzonej z Panią/Panem korespondencji, dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami.
W sytuacji prowadzenia korespondencji e-mail związanej z realizacją umowy, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w przypadku osoby fizycznej lub na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO, tj. w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest dokonywanie ustaleń z uprawnionym podmiotem, gdy jest Pani/Pan reprezentantem osoby prawnej- strony umowy z Administratorem.
OKRES PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do obsługi prowadzonej korespondencji, przedłużony odpowiednio o okres wynikający ze związku korespondencji z zawartym stosunkiem prawnym, obowiązkami archiwizacyjnymi, dochodzeniem ewentualnych roszczeń lub innymi obowiązkami wymaganymi przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa
ODBIORCY DANYCH
Odbiorcami danych osobowych mogą być: podmioty świadczące usługi informatyczne (serwis oprogramowania, hosting skrzynek mailowych, hosting serwerów), prawne na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
PRAWA OSÓB FIZYCZNYCH
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a. dostępu do treści swoich danych oraz żądania ich kopii (art. 15 RODO);
b. żądania sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO);
c. żądania usunięcia danych (art. 17 RODO);
d. żądania ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
e. przenoszenia danych tj. do otrzymania od Administratora danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, w zakresie, w jakim Pani /Pana dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO);
f. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu (art. 21 RODO);
W celu realizacji swoich praw prosimy o kontakt z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych na adresy e-mail wskazane w pkt 1 i 2 lub listownie na adres siedziby Administratora.
Każda osoba fizyczna posiada również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
INFORMACJA O WYMOGU PODANIA DANYCH
Podanie Pani/Pana danych osobowych w zakresie imię i nazwisko i adres e-mail jest dobrowolne, ale konieczne w celu prowadzenia z Panią/ Panem korespondencji e-mail. Podanie innych danych w treści korespondencji jest również dobrowolne i zależne od sprawy, z którą zwraca się Pani/Pan do Administratora.
INFORMACJA O BRAKU PROFILOWANIU I BRAKU PRZEKAZYWANIA DANYCH POZA EOG
Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu oraz nie będą przekazywane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wybierz dogodny termin i umów się na spotkanie online. Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na rozmowę na dowolny temat związany z HR, np. rekrutacja, wynajem pracowników tymczasowych, obsługa kadrowo-płacowa, itp.