Baukrane Sp. z o.o. to producent nowoczesnych systemów szalunkowych, dostawca kompleksowych rozwiązań dźwignicowych – żurawi wieżowych i wind. Dostarcza nowoczesne i innowacyjne rozwiązania wielokrotnie sprawdzone przez praktyków i opracowane przez zespół najlepszych polskich inżynierów. Spółka działa globalnie, ma silnie rozwinięty dział importu i eksportu oraz e-commerce, umożliwiający zakupy z dowolnego miejsca na ziemi.
Baukrane to dzisiaj ponad 200 osobowy zespół, który od kilkunastu lat stale podnosi swoje kompetencję aby dostarczać Klientom i Partnerom jakość, usługi oraz obsługę na najwyższym poziomie. Posiada cztery oddziały w Polsce: w Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu i Krakowie.
Wierzą, że motywująca praca ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na zadowolenie Klienta, ale przede wszystkim na samego pracownika. Uważają, że zadowolony pracownik to dobry i efektywny współpracownik, dlatego starają się stworzyć jak najbardziej atrakcyjne warunki zatrudnienia, dają możliwość rozwoju zarówno zawodowego, jak i osobistego.
Rozpoczynając współpracę z Baukrane stanęliśmy przed wyzwaniem efektywnego zrekrutowania i zbudowania zespołu specjalistów, w obszarach: HR, Logistyki, Obsługi Klienta, do Biura Wsparcia Handlu, Kontrolingu i wsparcia administracyjno-handlowego.
Firma nieustannie się rozwija, dostosowuje się do transformacji cyfrowej i zmieniającej się sytuacji na rynku, skaluje się. Optymalizuje procesy i model biznesowy, aby być o krok przed konkurencją.
Baukrane poszukiwało partnera, który pomoże zbudować im zespół specjalistów, ale także będzie rozumiał ich potrzeby i branżę.
W ramach współpracy:
Z sukcesem zakończyliśmy wszystkie rekrutacje i powiększyliśmy zespół Baukrane o siedmiu nowych specjalistów. Pierwszych kandydatów rekomendowaliśmy już w drugim tygodniu naszej współpracy. Dzięki naszemu doświadczeniu i szerokiej bazie kontaktów, jesteśmy w stanie działać szybko i skutecznie.
Wszyscy kandydaci przeszli w firmie okres próbny.
- Baukrane, to Klient, który jakiś czas temu zlecił nam jedną rekrutację “na próbę”. Była to rekrutacja na stanowisko Głównego Księgowego / Głównej Księgowej. Po tym jak z sukcesem dobraliśmy odpowiednią osobę, Klient wrócił do nas z kolejnymi tematami rekrutacyjnymi. To bardzo miłe, gdy Klienci do nas wracają, a nasza współpraca rozwija się i z relacji klient-dostawca przechodzimy na relacje partnerskie, a wręcz przyjacielskie, tak jak w tym przypadku – mówi Natalia Bogdan, Prezes Jobhouse.
- Decydując się na zewnętrzną rekrutację szukaliśmy partnera, który pomoże nam zbudować zespół specjalistów w szybko rozwijającej się firmie, którzy nie tylko będą specjalistami w swojej dziedzinie, ale przede wszystkim będą pasować do naszej kultury organizacyjnej. Pracowaliśmy wcześniej z innymi agencjami, ale dopiero Jobhouse pokazało nam jak powinna wyglądać skuteczna rekrutacja i współpraca. Kandydaci dostarczani przez agencję byli świetnie dopasowani do stanowisk i naszej firmy. Jobhouse dokładnie rozumiał nasze potrzeby, rekrutacja przebiegała szybko i co ważne cały czas miałam bezpośredni kontakt nie tylko z rekruterem, ale także z Panią Natalią, prezes firmy. Na każdym etapie współpracy czułam się zaopiekowana. Polecam agencję Jobhouse każdemu, kto szuka partnera do rozwoju swojego biznesu! – mówi Monika Raszeja-Załęska, Dyrektor Biura Zarządu.
Wybierz dogodny termin i umów się na spotkanie online. Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na rozmowę na dowolny temat związany z HR, np. rekrutacja, wynajem pracowników tymczasowych, obsługa kadrowo-płacowa, itp.