case study babyliss jobhouse

Babyliss x Jobhouse - współpracujemy nieprzerwanie od 5 lat

Babyliss, marka Conair Corporation, to światowy producent wysokiej klasy profesjonalnych urządzeń do pielęgnacji i stylizacji włosów,  m.in. suszarek do włosów, lokówek, prostownic i akcesoriów. Babyliss od ponad 50 lat oferuje zróżnicowaną gamę produktów, zaspokajając potrzeby współczesnych kobiet i mężczyzn.

Firma obecna jest w 61 krajach na świecie, posiada 4 centra rozwojowo-badawcze, średnio rocznie sprzedaje ponad 2,5 mln suszarek do włosów i ponad 4,5 mln urządzeń do stylizacji.

 

WYZWANIE

Rozpoczynając współpracę z Babyliss Polska stanęliśmy przed konkretnym wyzwaniem zbudowania modelu biznesowego, który maksymalnie odciąży firmę z obowiązków związanych z rekrutacją, formalnościami związanymi z zatrudnieniem, rozliczaniem pracowników i raportowaniem oraz przyniesie dodatkowe korzyści w postaci optymalizacji kosztowej.

 

W ramach współpracy odpowiadamy za:

  • Rekrutację osób na specjalistyczne stanowiska związane ze sprzedażą, e-commerce, księgowością i marketingiem. Wnikliwie omawiamy opisy stanowisk, ustalając z Klientem najistotniejsze kompetencje i na ich podstawie poszukujemy kandydatów metodą poszukiwań bezpośrednich.
  • Outsourcing - zbudowaliśmy model współpracy, w którym zwinnie łączymy zatrudnienie  zewnętrzne oraz stałe, dbając o potrzeby i poczucie bezpieczeństwa obu stron – Klienta i pracowników. W formule zatrudnienia zewnętrznego współpracujemy z ambasadorami marki, hostessami, promotorami oraz szkoleniowcami, którzy dzięki elastycznym formom zatrudnienia mogą łączyć pracę z nauką i innymi zajęciami.
  • Payroll - odpowiadamy za pełną obsługę kadrowo-płacową wszystkich pracowników firmy. Przygotowujemy wszelkie dokumenty związane z zatrudnieniem, zajmujemy się także bieżącą obsługą płacową i sporządzaniem informacji podatkowych oraz związanych z ubezpieczeniami społecznymi. Na bieżąco przygotowujemy raporty oraz symulacje dla Zarządu i centrali firmy.
  • Doradztwo - informujemy klienta z wyprzedzeniem o istotnych zmianach w przepisach i dbamy o to, aby jego działania były zgodne z aktualnym prawem pracy. Przekazujemy Klientowi także nasze rekomendacje związane z poziomem wynagrodzeń na poszczególnych stanowiskach, co pozwala mu budować silną markę pracodawcy i ograniczać rotację w zespole.

 

REZULTATY

Już w pierwszym tygodniu współpracy nawiązaliśmy relację z zespołem Klienta, przeprowadziliśmy audyt potrzeb i sprawdziliśmy dotychczasową dokumentację kadrowo-płacową. Szybko zarekomendowaliśmy najbardziej optymalny model współpracy i wdrożyliśmy usprawnienia. Maksymalnie odciążyliśmy pracowników firmy, zoptymalizowaliśmy koszty pracy i przejęliśmy odpowiedzialność za prowadzenie działań zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Gdyby Klient zdecydował się prowadzić świadczone przez nas usługi wewnętrznie musiałby rozbudować zespół o co najmniej 3 osoby: HR Business Partnera i 2 Specjalistów ds. Kadr i Płac, co wiązałoby się z kosztem około 30.000 zł miesięcznie. Koszt naszej obsługi jest ponad 2-krotnie niższy, w dodatku uzależniony jest od ilości zadań i zatrudnianych osób. Klient dzięki temu może elastycznie reagować na zmieniające się potrzeby firmy, jednocześnie eliminując ryzyko rotacji i absencji w zespole.

 

- Bardzo cenimy sobie współpracę z Babyliss. To bardzo miłe gdy Klient zaczyna współpracę z nami od jednego projektu, po czym okazuje się, że jest tak zadowolony z obsługi, że przekazuje nam pod opiekę kolejne obszary, docelowo przekazując wszystkie kluczowe zadania HRowe. Nasza współpraca trwa nieprzerwanie od ponad 5 lat. Po takim czasie rozumiemy się praktycznie bez słów. Jestem bardzo wdzięczna za nasze bliskie relacje i zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni. – mówi Natalia Bogdan, prezes Jobhouse.

 

Dlaczego marka Babyliss rekomenduje współpracę z Jobhouse?

- Współpracę z agencją Jobhouse określam jako idealną i nie wyobrażam sobie pracować z nikim innym. Zespół Jobhouse zawsze daje z siebie 110%! Cenię ich za zaangażowanie, kompetencje i profesjonalizm, świetną komunikację i szybkość działania, ale także za dzielenie się wiedzą. Za każdym razem kiedy wchodzą jakieś zmiany np. w kodeksie pracy, Jobhouse jest już do nich przygotowany, a ja otrzymuję maila ze wskazówkami w jaki sposób będziemy się do tych zmian dostosowywać. Kiedy poszukuję benchmarku płacowego, Jobhouse dostarcza mi raport z wynagrodzeniami. Nie muszę się o nic martwić, pracuję z prawdziwymi profesjonalistami. – mówi Grzegorz Chmielecki, General Manager, Babyliss Polska Sp. z o.o.

 

I dodaje: Jobhouse sprzedaje realne wsparcie dla rozwoju biznesu, zna się nie tylko na rekrutacji ale doskonale radzi sobie także w kwestiach kadrowo-płacowych. To są prawdziwi eksperci rynku pracy, od których inni mogą się uczyć!

 

 

 

 

Data ostatnie modyfikacji 04.01.2023
Wstecz
Umów się na bezpłatną konsultację dla biznesu

Wybierz dogodny termin i umów się na spotkanie online. Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na rozmowę na dowolny temat związany z HR, np. rekrutacja, wynajem pracowników tymczasowych, obsługa kadrowo-płacowa, itp.

Skontaktuj się z nami
Umów_się_na_bezpłatną_konsultację_dla_biznesu
X