Babyliss, marka Conair Corporation, to światowy producent wysokiej klasy profesjonalnych urządzeń do pielęgnacji i stylizacji włosów, m.in. suszarek do włosów, lokówek, prostownic i akcesoriów. Babyliss od ponad 50 lat oferuje zróżnicowaną gamę produktów, zaspokajając potrzeby współczesnych kobiet i mężczyzn.
Firma obecna jest w 61 krajach na świecie, posiada 4 centra rozwojowo-badawcze, średnio rocznie sprzedaje ponad 2,5 mln suszarek do włosów i ponad 4,5 mln urządzeń do stylizacji.
Rozpoczynając współpracę z Babyliss Polska stanęliśmy przed konkretnym wyzwaniem zbudowania modelu biznesowego, który maksymalnie odciąży firmę z obowiązków związanych z rekrutacją, formalnościami związanymi z zatrudnieniem, rozliczaniem pracowników i raportowaniem oraz przyniesie dodatkowe korzyści w postaci optymalizacji kosztowej.
W ramach współpracy odpowiadamy za:
Już w pierwszym tygodniu współpracy nawiązaliśmy relację z zespołem Klienta, przeprowadziliśmy audyt potrzeb i sprawdziliśmy dotychczasową dokumentację kadrowo-płacową. Szybko zarekomendowaliśmy najbardziej optymalny model współpracy i wdrożyliśmy usprawnienia. Maksymalnie odciążyliśmy pracowników firmy, zoptymalizowaliśmy koszty pracy i przejęliśmy odpowiedzialność za prowadzenie działań zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Gdyby Klient zdecydował się prowadzić świadczone przez nas usługi wewnętrznie musiałby rozbudować zespół o co najmniej 3 osoby: HR Business Partnera i 2 Specjalistów ds. Kadr i Płac, co wiązałoby się z kosztem około 30.000 zł miesięcznie. Koszt naszej obsługi jest ponad 2-krotnie niższy, w dodatku uzależniony jest od ilości zadań i zatrudnianych osób. Klient dzięki temu może elastycznie reagować na zmieniające się potrzeby firmy, jednocześnie eliminując ryzyko rotacji i absencji w zespole.
- Bardzo cenimy sobie współpracę z Babyliss. To bardzo miłe gdy Klient zaczyna współpracę z nami od jednego projektu, po czym okazuje się, że jest tak zadowolony z obsługi, że przekazuje nam pod opiekę kolejne obszary, docelowo przekazując wszystkie kluczowe zadania HRowe. Nasza współpraca trwa nieprzerwanie od ponad 5 lat. Po takim czasie rozumiemy się praktycznie bez słów. Jestem bardzo wdzięczna za nasze bliskie relacje i zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni. – mówi Natalia Bogdan, prezes Jobhouse.
- Współpracę z agencją Jobhouse określam jako idealną i nie wyobrażam sobie pracować z nikim innym. Zespół Jobhouse zawsze daje z siebie 110%! Cenię ich za zaangażowanie, kompetencje i profesjonalizm, świetną komunikację i szybkość działania, ale także za dzielenie się wiedzą. Za każdym razem kiedy wchodzą jakieś zmiany np. w kodeksie pracy, Jobhouse jest już do nich przygotowany, a ja otrzymuję maila ze wskazówkami w jaki sposób będziemy się do tych zmian dostosowywać. Kiedy poszukuję benchmarku płacowego, Jobhouse dostarcza mi raport z wynagrodzeniami. Nie muszę się o nic martwić, pracuję z prawdziwymi profesjonalistami. – mówi Grzegorz Chmielecki, General Manager, Babyliss Polska Sp. z o.o.
I dodaje: Jobhouse sprzedaje realne wsparcie dla rozwoju biznesu, zna się nie tylko na rekrutacji ale doskonale radzi sobie także w kwestiach kadrowo-płacowych. To są prawdziwi eksperci rynku pracy, od których inni mogą się uczyć!
Wybierz dogodny termin i umów się na spotkanie online. Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na rozmowę na dowolny temat związany z HR, np. rekrutacja, wynajem pracowników tymczasowych, obsługa kadrowo-płacowa, itp.